今朝好累牙,, 好吾想番學囉!!
一朝早就早會,, 唱 "TODAY" 牙,,
FORM SIX D 人都唱得吾錯牙!!
番到課室,, 點知翟SIR 入左黎,, D人話今日吾系佢,, 應該系鍾SIR
之後好臭甘走左!!! *勁臭囉
英文堂要謄文,, SO 冇教到書牙*
謄完又要俾佢睇,, 佢見我將BECAUSE 個B 寫左大B ,,
竟系黑板寫同解,, 明就系話緊我啦=M="
小息果時咁望走廊,, 期待緊一個人>W<
C.L 派小測份野 !! 10分,, 只系將份野錯果題改一次
同打 "網絡對現今社會的影響" 450字!!
(其他吾講!!)
打波!! 又要跑團,,, 累 ...
打完波,, 又累牙!! 就快死啦-=-"
|