今日一早就出左海
海風真係好好好舒服
游左陣水
坐左轉快艇
玩左跳海
澈爆
之後返元朗去左食野
2家好似仲係架船到咁-_-
傻婆
收了左你既sms了
我唔知可以做d咩
但係送隻歌比你
唔好喊啦
就好似歌詞入面咁
我會幫你分擔晒所有唔開心既野架
猜猜誰讓你的心痛
誰讓你的淚流 我能做什麼
輕輕安慰你的心痛
吹乾你的傷口 自己痛卻不能說出口
相遇的不是時候 為何我在他之後
只能當你的聽眾 談心的朋友
想哭的不是時候 總在你受傷之後
我的淚留著以後再說
女孩別哭 有什麼難過對我說
女孩別哭 我不願看見你淚流
忍住淚 就算一輩子我只能做你的朋友
女孩別哭 有眼淚讓我為你流
輕輕安慰你的心痛
吹乾你的傷口 自己痛卻不能說出口
相遇的不是時候 為何我在他之後
只能當你的聽眾 談心的朋友
想哭的不是時候 總在你受傷之後
我的淚留著以後再說
女孩別哭 有什麼難過對我說
女孩別哭 我不願看見你淚流
忍住淚 就算一輩子我只能做你的朋友
女孩別哭 有眼淚讓我為你流
女孩別哭 他犯的錯我來承受
女孩別哭 我的手來掩你的痛
忍住淚 就算一輩子我只能做你的朋友
女孩別哭 有眼淚讓我為你流
|