我好掛念你牙....
做乜要同我分手呀?!
你又叫我唔好打比你同sms比你.....
我日日都喊.......
但你仲當咩事都冇/
畢畢同你講我喊...
你同佢講...
''佢喊唔喊都唔關我事..我同佢已經分左手...''
我真係好唔開心囉....
問你係咪已經唔中意我又唔答..
仲話''
''唔好再問我...我唔會答你''
哎...
唔中意咪講囉....
洗唔洗咁呀?!=
你係咪覺得我玩緊你姐?!
定係話我同其他男仔呀?!
我真係淨係愛你一個囉;...
分左手之後...
我冇再打過比你...
冇再同你講過野...
唔想見到你牙/3\
一見到你...
我就好唔開心///
想喊t^t
祝你同新女朋友開心快樂....=(
by斯-(
|