| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
今日熱到爆唷>w<  |
分類: 未分類 |
今朝自己搭地鐵番學...
行到聖彼得堂個陣時,,
見到lamhiU*
之後彤架校車又到...
咪一齊上去囉...
上到課室,..
個m后冇啦啦同我地講...
要跟番之前個位坐...
呵~
我同畢都係自己坐喎^v^
廉要同力坐...
嘻''
第一二堂都係中文..
係到對prE-s1卷...
悶死喇...
以為第三堂有得落去早會..
點知有係得個桔*
仲要幫ms w0nG拾英文圖書/3\
欣坐左係我隔離...
因為張椅...
考試個排...
許水淋坐過的-v-''
欣立刻拿濕紙巾係到抹..
抹完又掉比承...
佢比我掉..
唔服氣...
掉左d紙巾去欣到...
捉之..
兩個都將d紙掉哂..
無聊..
小息最好玩./..
我地班d人攞哂許水淋d相周圍掉,,,
又玩傳病毒遊戲..>v<
第四五堂..
mS w0ng
係到教書...
悶呀`
最後一堂lu..
英俊瀟灑既殷主任黎上堂..
又對卷,...
放學去左柏麗一陣...
班男仔去雲景道打波...
我,琪,lamhiu,桐上去睇佢地...
搭巴士上去..
唔洗自己比錢哦...*v*
我地係隔離個公園玩...=3=''
又塗鴉''__''
好好玩呀..
佢地打左一陣波..
又過埋黎同我地傾計..
琪要補習..
一早走左..
我地又係咁寫..
''陳慶林愛謝怡!''
個個都寫..
桐就好唔開心咁呢埋一邊...
我就捉埋佢黎玩..
因為我聽到某幾句野..
好唔開心咁走左...
t^t
我地冇錢搭車...
所以行路落去/3\
桐同lamhiu就跟左我番屋企..
食雪糕,msn......
我阿爸就冇啦啦番左黎...
好彩佢冇鬧...
仲係咁爆gag@@
到我阿媽番黎...
點解今日個個都咁早番嫁..
又預左會比佢鬧..
點知佢又唔舒服...
入左房訓...
冇鬧我...
呵~
唉...
又要做功課喇...
*灰爆`
你的心究竟有沒有我的存在?!''|
我真係好想知..
unhappY中...t^t
pass by*__szE''

|
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 112 | »
|