Free Piglet Walk ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
CODE:[Copy to clipboard]
kassshum
暱稱: "◆_x斯斯`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-.-
-3-`
熱爆=/\=
好似中意左做100問唷-...
比人點中100問-.-
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 112
留言總數: 1177
今日人氣: 18
累積人氣: 21186
網站連結
水水'blog
明明'blog
2008 年 6 月 29 日  星期日   晴天


唉... 分類: 未分類

今朝9點幾去番主日學- -

勁無聊囉..

聽埋哂d唔知乜講座- -

勁想訓覺/3\

去左天悅一陣..

買左杯香芋珍珠黎飲...

飲左兩淡勁想嘔...

即刻掉左...

唔係我想哂野呀..

係因為..

d珍珠,冰全薪都係隔夜嫁..

想死...

諗住去搵迎喇...

佢就岩岩打比我話唔黎得..

唉,,,

去左藍田搵玲..^v^

佢陪左我去買褲;;

呵~

同佢一齊真係好好玩...

我係咁食野- -

愈食愈肥喇,,,-.-

我去左佢屋企玩...

佢阿媽煮d野真係勁好食囉,,,^v^

玩到5點幾番屋企...

搭地鐵個陣...

唔記得左落車- -

sh!t

本身聽日約左佢地唱k...

又話練話戲

又放我飛機...

點解你地個個都係咁嫁...

謝師宴真係重要過陪fd嗎?!

不守承諾.\/.

嬲爆你地...

聽日就係謝師宴喇...

呵...

我想講下我d fd::^v^

好朋友們:
       謝你們對我既信任同支持/3\'
排名不分先後t^t
`彤(是最好的朋友唷>v<)
`畢(幼稚園已識^^)
`然(很愛她呀`)
`明(是我的姊`有什麼心事也會跟她說..)
`水(我的乖女兒^v^)

`銔(很愛爆gag`)

`慧(很容易暈`)
`龔(很可愛哦><)
`珊(一個好女孩)
`塋(常常sms唷*)
`琦(好好既朋友*)
`迎(常常陪我去街*)
`婷(一個人見人愛的好女孩*)
`晴(少年軍的好朋友*)
`琳(成績很好*)
`翟(很可笑*)
`欣(有自信的青春女孩*)
`礎(fd*)
`廉(成績很好*)
`航(一個對女孩很好的好男孩*)
`祐(很愛搞gag,有演戲天份*)
`新(搞笑*)
`珮(補習社同學*很索*)
`尤(我班的令令風紀*)
`森(矮仔*)
`怡(很索的=v=,很有演戲天份*)
`麟(爆gag王*)
`偉(成績超好*)
`邱(少年軍朋友*)
`bettY(我的補習社miss,很掛住佢*)
`林(籃球好勁?!成日串我*)
`琪(挺索的*)
`賢(補習社同學`好好笑*)
`樂(補習社阿s!r~對我好好*)
`鋒(成日比我地打,好好笑*)
`利(0k好人*)
`寧(好中意搞gag*)
`玲(好有style既帥女*)
`文(好朋友*)
`文康(我既哥^v^好好人*)
`細莉(我的姊^v^*)
`w!ng(串串下識既*)
`峰(朱古力*)
`銘(師兄*)
`愷(串串下識*)
`魚(好索^^*)
`詠(好變態的女孩*)
`匡(好帥的*)
`思(少年軍的一個好朋友*)
`雯(好好人*)
`靜(索女*)
`庚(少年軍的可愛女孩*)
`虹(索女,排球很棒*)
`蔚(少年軍fd,很好人*)
`靜怡(少年軍小妹妹*)
`lamhiU(對某人一心一意*)
`騰(成績很好*)
`隆(很愛打機*)
`夜(好好人*)
`鈞(好女孩唷*)
`t0ny(q00xa fd*)
`寶(q00za fd*)
`培(q00za fd*)
`草(很帥唷*)
`佩(少年軍fd,很有禮^v^*)
`純(少年軍的可愛少女*)
`天蔚(少年軍fd,很有禮貌*)
i l0ve all *
         by斯=)*

''*但誰會是永遠的朋友呢?!t^t'__'