今朝係7仔等minG*
等埋佢入錢...
一齊番學..
番到學校...
冇野做..
個小朱坐左巧個位..
我咪幫佢鬧小朱囉~
個小朱勁好笑..
扮哂驚..
笑到趴街`
上英文堂..
聽ms w0ng講聽日派位既野..
之後又比埋哂d勁難既ex我地做..
諗到抽哂筋 - -
跟住金副校入左黎叫ms w0ng幫我地CHECk多次份成績表..
呵`又可以拖延時間..^v^
數學堂..
又對卷..
勁想死...
小息..
介手...
流血了..
又是數學堂吧- -
最難頂既兩堂中文..sh!t
一堂送禮物..一堂對卷...
放學lu/3\
去左柏麗食麵..
就走左..留番呂琪..>[]<
我係地鐵站見到吳迎迎...
咪同佢一路番囉..
一路番一路傾馮老師既事...
---------------------------
聽日就係派位既日子喇..
好唔捨得班fd,康同班老師T_T
唔想畢業呢-v-''
我要cm也`!
by斯
|