今朝八點幾就起左身`''
開msn...冇乜人上- -
隔左一陣...
曉彤打黎話礎唔黎得..
十二點係北角地鐵站等..
我最早..之後到曉彤..
我地到左之後同康係到玩捉迷藏=);
等到十二點幾,鈞黎埋..
我地係咁玩琪...
曉彤係咁爆gag..
話去將軍澳踩單車..
之後去東涌釣魚...
我地呃琪我地到左..叫佢係世貿中心等..
佢打比我地..
聽到佢周圍問人世貿中心個出閘口係邊...
笑到我地死..呵~!
去左影貼紙相...
0k令吧-v-''
尋日影個訓唔係咁令- -
今日影個部全世貿中心最令嫁啦~/3\
去左m記食野...
一路食,,一路笑..
我地見到有個好似巴基斯坦既男人同佢老婆同個仔係琪後面食野...
琪見到佢...話佢好hands0me&g00d-l00kinG..>[]<
笑死...
個男人識聽同講中文..
之後個男人係咁啤住我地..
我地又望過去...
見到佢個仔係咁摸佢..
總之係兒童不宜--
又摸胸..
勁變態=]
我地去左reD-b0x唱k..
59蚊一個...個房包埋廁所..2杯野飲..
我地5個人..但佢黎左唔止10杯囉`
飲到死死下T_T
我地係到玩..唱左唔多歌..
都冇乜歌唱...
有件唔開心既事發生...
某些人知..
唱完k去左太古...
琪前面有個女人..
佢著住套好似大肚婆既衫..
我同琪講唔好撞到個女人...
佢同我講;
''頭先我打到佢..''
我話佢落去人地個仔呀`
佢想殺人個仔...
我地去左冒險樂園射籃球...
勁好玩..
換左部mp3>v<
去左無印..
係咁寫xxx中意xxx..
好好玩..
仲比佢追住黎斬..
鈞話佢要去買野..
我地就去左搭地鐵走...
番到屋企..
即刻換校服去影學生相..
勁大雨..又行雷..
真係好似明`同塋`講咁..
個天都陪我哭..''
-----------------------------
我諗...
究竟佢係中意邊個...
邊個先係佢女朋友...
我真係好似乜都唔知...
乜都唔知既感覺真係好難受t^t
``;你是愛我的嗎?!'':[
----------------------------
番埋星期五同星期一就唔洗再番學喇`
真係好唔捨得班好朋友呀`
f0rever friend [xd]
By斯=]
|