Free Piglet Walk ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
CODE:[Copy to clipboard]
kassshum
暱稱: "◆_x斯斯`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-.-
-3-`
熱爆=/\=
好似中意左做100問唷-...
比人點中100問-.-
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 112
留言總數: 1177
今日人氣: 11
累積人氣: 21179
網站連結
水水'blog
明明'blog
2008 年 7 月 4 日  星期五   晴天


熱爆___||" 分類: 未分類

今朝去7仔等minG*..

婷黎左..傾左一陣佢就走左/3\

同minG一齊番學校..

見到lamhiu..

仲有j0ycE同彤..

吳主任捉住我..

問我校車個到點..

關我鬼事咩?!

問我阿爸囉..

哂我時間..><

上到去..

傾班事..

成日係到同佢地嘈...

第一堂數學...

又對卷..

真係勁悶..

第二堂..

黃s!R帶左我地上天台..

打籃球..

我地班女仔就乜都唔做.,..

係到繼續傾班事/.

個m后以為我將佢d相擺上bl0g..

就係咁跟住我地//

成隻跟尾狗呢=v=

之後..

火警演習..

去左學校上面個遊樂場- -

之後上左去唔夠5分鐘..

又落番去..

24班落哂禮堂...

頒獎禮- -

頒十大傑出風紀..^v^

yuk!,琦同騰也很棒呢-v-

到我地公益少年團攞獎...

我地影相個個o哂咀..呵~

上番課室...

我被人說壞話呢=(

不高興...

我同翟佢地一堆傾計..

ms w0ng見我地唔開心..

走黎問我地咩事///

我地即刻笑...

唉..

又中文堂...

又做pre-s1..

sh!T

最後個堂..

ms w0nG派成績底表..

我有4個優點=)

操行的B+咋..

哎..

事鬼但喇..

都畢業咯..

去柏麗個時,...

黃s!R捉左婷同lamhiu傾野..

又是關於5年級單野喇..

去左柏麗一陣..

又去左雲景道..

我同水,琪,鋒諗住搭的士//

折極都折唔到...\/.

見到康佢地已經搭左巴士上去-.-

折勁耐先有車..

鋒一上車就仚頭- -

笑死//

康,隆,林,利,昌,棟係到打波...

我地坐哂係到..^v^

我地係咁畫野,....™

呵`

鋒做球証..

佢地六個打鋒..

仲推鋒出去..

鋒比哂佢地紅牌..

話佢地蝦球証..

叫佢地死哂出場外..

笑到我地仆街.;;

鋒一路食麵一路打波..

勁好笑..

之後有班張祝珊既人黎打波..

佢地挑波...

昌踢左個波出街..

哈哈..

我地走左//

鋒留鼻血...慘

去左柏麗//

玩左一陣又走..

為左某個人既某d說話而搞到好唔開心..

-什麼也是我的錯'''-

by討厭斯=)