| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 4 日 星期五  |
| 熱爆___||" |
分類: 未分類 |
今朝去7仔等minG*..
婷黎左..傾左一陣佢就走左/3\
同minG一齊番學校..
見到lamhiu..
仲有j0ycE同彤..
吳主任捉住我..
問我校車個到點..
關我鬼事咩?!
問我阿爸囉..
哂我時間..><
上到去..
傾班事..
成日係到同佢地嘈...
第一堂數學...
又對卷..
真係勁悶..
第二堂..
黃s!R帶左我地上天台..
打籃球..
我地班女仔就乜都唔做.,..
係到繼續傾班事/.
個m后以為我將佢d相擺上bl0g..
就係咁跟住我地//
成隻跟尾狗呢=v=
之後..
火警演習..
去左學校上面個遊樂場- -
之後上左去唔夠5分鐘..
又落番去..
24班落哂禮堂...
頒獎禮- -
頒十大傑出風紀..^v^
yuk!,琦同騰也很棒呢-v-
到我地公益少年團攞獎...
我地影相個個o哂咀..呵~
上番課室...
我被人說壞話呢=(
不高興...
我同翟佢地一堆傾計..
ms w0ng見我地唔開心..
走黎問我地咩事///
我地即刻笑...
唉..
又中文堂...
又做pre-s1..
sh!T
最後個堂..
ms w0nG派成績底表..
我有4個優點=)
操行的B+咋..
哎..
事鬼但喇..
都畢業咯..
去柏麗個時,...
黃s!R捉左婷同lamhiu傾野..
又是關於5年級單野喇..
去左柏麗一陣..
又去左雲景道..
我同水,琪,鋒諗住搭的士//
折極都折唔到...\/.
見到康佢地已經搭左巴士上去-.-
折勁耐先有車..
鋒一上車就仚頭- -
笑死//
康,隆,林,利,昌,棟係到打波...
我地坐哂係到..^v^
我地係咁畫野,....™
呵`
鋒做球証..
佢地六個打鋒..
仲推鋒出去..
鋒比哂佢地紅牌..
話佢地蝦球証..
叫佢地死哂出場外..
笑到我地仆街.;;
鋒一路食麵一路打波..
勁好笑..
之後有班張祝珊既人黎打波..
佢地挑波...
昌踢左個波出街..
哈哈..
我地走左//
鋒留鼻血...慘
去左柏麗//
玩左一陣又走..
為左某個人既某d說話而搞到好唔開心..
-什麼也是我的錯'''-
by討厭斯=)
|
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 112 | »
|