今朝好大雨呀~- -
差d淋到濕哂......
今日第一堂常識...
派左小測卷><
好差呀!嗚///
中文::61(勁低分...對我黎講,份卷好難= =)
英文::79(0k喇~=.=)
數學::54(唔合格呀!!??嗚..不過..不嬲都咁差-.-'')
常識::72(進步左^v^之前唔合格..)
唉....
唔洗指意我可以讀到f.4呀~哈
對我黎講..
讀書仲慘過失戀=]
基教堂><
考金句呀..
背岩哂^^
哈
攞滿分牙^>^
中文堂..
悶到訓覺= =
又係到講tsa囉~
勁煩...憎憎憎
午膳..
食飯lU>''<
d飯勁難食...
食左兩淡掉左喇^)^
午休無無聊聊係到傾計....
攞住把介刀周圍搵野介///
我真係得閒冇野做-.-
之後見到丙班d仔圍哂係乙班門口搵女====
英文堂做listeninG...
勁悶=>=
又訓左覺^v^
放學個時..
ms w0nG要我地撿哂抽屜d野- -
勁多嘢囉~
有d冇用既掉哂去後樓梯既垃圾桶到....
哈
去左柏麗玩...
郭明鋒勁好笑...
係咁比澤插...
係咁呻吟-.-
番左屋企...
冇野做呀....
我發現左個秘密牙~
唉....
by斯

|