t0::麗-3-''
我地依家應該叫你做''隆嫂''喇..
同隆拍拖咁大件事...
我地班fd竟然唔知囉~
唉...
灰//
仲係msn封埋我地....@@
為左隆而唔理我地...
佢真係比我地更加重要咩?!
男仔係信唔過嫁-v-
點解你變左咁多嫁~
你之前係一個好顧友情既女仔..
是嗎?!**
我地可能已經變成左陌生人..>''<
你亦都唔理我地///\\
你諗清楚友情既保存度耐d,
定愛情耐d啦...
你太愛隆啦~
咩都提起佢....
你為左一個男仔而咁對我地...
我地好失望牙~
----------------------------------------------------------------------
t0::隆>3<
你太重色輕友啦~
我覺得你玩緊麗囉~
你對愛情太兒戲啦><
咁多條女...
究竟你對邊個先係真嫁?!
你搞到你d女覺得你玩緊佢地牙!!??
(我唔係中意佢牙)- -
好心你同你班女講清楚啦~!
唉....
男仔永遠信唔過///33\\\
___________________________________
我對你兩個都好失望////
重色輕友=3=''
by斯
|