Free Piglet Walk ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
CODE:[Copy to clipboard]
kassshum
暱稱: "◆_x斯斯`
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-.-
-3-`
熱爆=/\=
好似中意左做100問唷-...
比人點中100問-.-
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 112
留言總數: 1177
今日人氣: 22
累積人氣: 21190
網站連結
水水'blog
明明'blog
2008 年 6 月 5 日  星期四   晴天


今日既生活..... 開心 分類: 未分類

今日搭車番學個時,,

我一句野都冇講過...

之後joycE就問我係咪唔舒服?

我話唔係呀...

我又唔出聲><

根本冇咩心情講野....

唉......

之後番去係到默默無言咁係到抄功課..//

蕭蕭又走過黎...

''唔舒服呀?!又唔出聲...=.=''

我話''冇野呀!!''

但我把聲係勁唔開心囉....

都唔知做咩...

一起身就好似唔係咁hapI=[

午休個時同佢地去音樂室练歌..

放學落去當值...

我地簡稱佢''小甜甜''既陸旺儀

佢冇端端擺低左個sch00lbaG..

係到走黎走去...

我地問佢係咪做車長...

之後佢又唔出聲..

成個機械人咁企係到//

眼內充滿淚水= =

之後我問佢...

佢話佢自己同吳主任講想做車長....

但佢又未面試= =

我地勁唔想佢做囉..@@@@

我地諗住係佢面試之前同吳主任講佢d衰野...

哈哈^^

勁hapI..=]

by斯