今日勁爆嬲囉~~
之前蕭蕭陪吳思思去當值啦!!
有條5c既仆街冇啦啦串佢地囉!!
個仆街上樓梯啦...
佢地就落//
個仆街同佢地講:
讓開啦!!
佢地唔讓...
之後蕭蕭勁串話:
''(靚)仔借開啦~
之後條仆街就指住吳思思話告比佢阿媽知囉!!
勁賤格
之後甘主任搵蕭蕭佢地去見佢...
條仆街死都話你吳思思話佢(靚)仔囉!!
之後蕭蕭自己認左係佢講...
個仆街仲繼續話吳思思..
甘主任問蕭蕭''
你講呢句野適唔適合呀?
蕭蕭話''
0k啦~~
勁串=]
之後甘主任問條仆街...
蕭蕭都認左啦==
點解仲要屈人呀?!
個仆街冇野講..///
但佢仲係唔服氣===
走去搵MS TONg告蕭同思
之後MS t0nG幫住哂條仆街囉!
根本ms t0nG咩都唔知
仲周圍同d老師講...
仲要放d留料出去囉!!
佢講個d根本唔係事實...><
唱哂出去....
唉
我地依家勁唔鋸囉!!
ms wonG又係
祈禱個時...
冇端端講句"
呢排有人講野好冇禮貌囉!!你地自己反省下啦!!
之後係咁望住蕭同思囉!!
ms w0nG唔知頭唔知露..
uP咩春呀?!
吊佢../\=
之後ms wonG要蕭蕭同ms t0nG saY s0R囉!!
蕭蕭都冇做錯,,
做咩要講呀?!
太無理取鬧啦~~
蕭蕭講完s0R,,
又話蕭蕭變哂....
梗係會變嫁啦!!
佢唔變既...
食左長生不老藥呀?!
吳思思又喊喎~
唉....
佢地今次真係好無辜囉= =
鄧佢地可憐-[
我地6A究竟得罪佢地d咩呀?!
d老師咁想我地六年級死既....
咪殺左我地囉...
成日話我地6年級有咩唔好,,有咩唔禮貌.......
d老師把口可唔可以唔好咁衰呀??!!
積番d口德好喎...
好似ms w0nG 呢d人淨係識話我地
收皮啦~~@@
我依家勁勁勁唔鋸學校d老師囉~~
冇一個係好嫁!!!!!!!!
全部都係尻屈...
屌屌屌!!
爆火呀~~~~
by斯nichole

|