今日考TSA呀!!
fucK.....
第一part,,視聽就抽中我- -
我屌你呀@@
番到上去
悶到嘔....
我地係到玩野...
許siR同''朱古力''係到玩scabble= =
唔理我地^^
我地個個出哂班房玩..
都冇人鬧^^
哈
聽日misS woNG同張老師去人地學校監考^%^
唔洗作文..
kai心=)
暑假延遲^^
yeaH''
又可以同班fd玩多排.........
番到屋企...= =
又冇野做,阿媽又放假- -
最憎佢係屋企~
係屋企無聊到死@!@
by 斯