今朝7:45同鄭仔,林,牛丸,林曉&安利去kfc食野,
勁好玩!嘻~
之後去左商場玩捉.
比人鬧-.-
放左學之後就去柏麗,
之後就走左lu~
3:00番基軍...
考試呀~
冇bring到功課,比人罰左30下up&down
鳴...
番到屋企,
開機,冇哂d野
勁嬲囉!
我阿妹訓訓下,比我阿爸捉左起身鬧=[
唉....