今日同左吳思思去圖書館借書.....
為左做個話劇- -
之後去左causEwaY baY行左一陣.....
行到又熱又攰....
簡直想死@>>>>>@
我地去左世貿中心玩呀...
好開心滴..>v<
玩完又去左食麥當當呀~~^^
行到去時代.....- -
見到hOtchA呀.....
我同吳思思搵左crYstaL攞簽名...^==^
哈`''
番到屋企又悶....- -
b0r.....=/=
仲要寫毛筆....
求其寫^^
我不嬲毛筆都係攞C架啦!!
喲...><
by斯_>_<''