今日放假:D
輝b陪我出金鐘拎相 呀 好感動呀見返我d相xd
沙龍今日day off:P 拎完相1點幾 同鬼仔輝b&kubbi((上次幫我set頭過個美女;p系附近食埋飯
好鬼貴喎呢餐 淨係我同輝b都百七有多:S 輝b請我食 點好意思喎多謝晒xd
之後搭車返大埔 曉澄打比我叫我上阿nick屋企打牌-_-
同輝b上到去 曉澄同佢個fd打緊交xd 笑死我睇住佢2個
跟住同曉澄阿詩&fifi((曉澄fd 打牌 阿nick同輝b2個麻甩佬賭啤
曉澄打到勁激動囉-_- 成日吊d牌-_- 跟住又食極都食吾出最抵死xd
差吾多5點韻兒同步步上埋尼 我同fifi讓座比老人家xd
同fifi玩阿nick部ipad ps頂我想講我會將ipad同ipod個名撈亂xd
6點幾我同輝b阿nick fifi落街買野打邊爐-_-
本身返屋企食架我 之後比佢地扣留我 惡勢力:S
8點幾開始食 吾記得買汽水啤酒-_- 輝b同阿nick猜包剪揼輸左去買
結果,,,,,,,, 阿nick輸了xd 曉澄陪佢去買
食完岩岩先返到屋企*v*
comment:D:D:D:D:D
|