懶左幾日先浮返上尼:D
今日!! 朝早10點幾同阿詩步步傻陸輝b出去游水;p
由於我系吾知點解勁吾鐘意去泳池游水既關係 所以大家都就我去西貢游;p
一落街果下勁熱囉咩皮-_- 輝b系樓下等我阿感動>_<v 熱死你啦/_\
跟住系車站join埋阿詩步步傻陸佢地就上車gogogo*v*
<阿詩同步步竟然吾提我紮辮囉傷心 紮左冇甘熱阿 吾緊要啦我甘強 可以控制d汗吾流既*v*>
上到車竟然有3人位囉;p 我同阿詩步步坐 佢地2條佬坐 好溫馨阿>_____<
坐果時我夾系2個美女中間 中途半訓狀態:o 不停甘2邊撞阿我 好魚-__-
搭完車跟住搭船d野都吾講啦-_- 免得太無聊:) 只系想講落左車行去搭船果段路都好熱阿(u)
仲有傻陸全程都係(h)樣嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻!!!
落左船去換衫 個沙灘好少人阿正阿*v* 我同步步著左泳衣系入面 阿詩冇xd
落水之後阿詩系甘捉住傻陸-_- 吾肯放手xd
仲有-__- 阿詩吾該你吾好系甘摸我好冇-_____-? 我嗌架:$!
沙灘個救生員好靚仔阿ava! 步步話想過去摸下佢d肌肉:$ 吾準甘阿:$:$
步步游完返上岸過時吾小心比舊石拮到隻腳/_\ 損左/_\ 我幫佢療傷._.v 小心d阿你/_\
療療下((咩動詞-_- 個靚仔救生員走尼關心步步 步步好呆甘答佢xdxd 笑死我地
4點幾游完搭船去食野 隻拖鞋不停入沙囉咩皮-___-
食海鮮阿*v* 步步吾食得蟹所以我食埋佢果份;p
食完就搭車返屋企 輝b又送我返去囉>_< 多謝你阿好好人阿你;p
其實都吾明點解輝b又靚仔又好人又多friends都冇女朋友-__- 你再冇女友我搶左你架啦:$:$:$
返到屋企好鬼攰 攤左系張床到一陣就訓左;p
|