失蹤左幾日:'( 吾知點解好鬼忙:'(
前2日成日都系同曉澄&步步傾佢地去旅行d野
去台北阿;'( 點解我冇得去架;'( 將會掛死你地:'(
成日都走左去starbucks嘆咖啡;p
原來佢地仲傾緊去3日2夜定4日3夜;p 4日3夜好阿*v*
傾下傾下發現原來步步好鬼窮;p 傾完之後係大中行行行-_- so boring:@
7月1就做左個陪屋企人既乖乖女;p
其實都系食飯睇碟 冇出街已經好乖架啦我;>
最近好似有d吾舒服 成日都頭痛 周身痛阿
去訓陣先:D 做1個極品宅女:D
byebyebyebyebyebyebyebyebyebyebyebyebyebyebye*v*
ps. 做咩我仲系冇朋友:( 朋友尼啦:( :(
|