因為我琴晚味溫晒d中史啊
所以今日3:30就起左身啦
唔知點解我琴晚11:30先訓
今朝3:30起身都唔係好累喎
可能因為琴日希望同我講佢陪我一齊訓同埋一齊溫書啦
雖然今朝3:30佢冇sd sms比我
整到我唔知佢係咪真係都係3:30起身
不過冇咩所謂啦
因為唔知點解個時好似感覺到佢係同我一齊咁
我溫到6:30就冇溫啦
因為要返學
...
今日我食早餐食得好慢
而我爸爸就好早出左去青衣城到等我
所以我一出門口就行得好快
驚佢罵我
但雖然係咁
我都係一路行一路溫書
因為我之前仲味溫熟d中史啊
而當我一路溫就一路行時
去到馬路個到
我竟然唔小心踏錯腳跌倒
仲要咁岩個時有架車轉彎過緊黎
真係嚇死我啊
起個時突然有一個念頭
而依個念頭竟然唔係諗上帝
唔係諗屋企人
亦都唔係諗我鍾意既人同朋友
我竟然起到諗:死啦~我冇得考試啦!!! -口-
之後就好快爬返起身
然後走人
個時真係好彩
但又好驚
不過我真係唔明點解我會諗我冇得考試囉
...
我走左之後就繼續行去青衣城
點知一行就feel到好痛
之後再睇下隻腳先知我留緊血(個時驚鬼死我)
但我又冇紙巾又冇膠布
於是只可以慢慢行去青衣城問我爸爸囉
點知見到佢佢又話冇
整到我去到葵芳先有得清潔傷口
...
返到school就要考試啦
今日要考中史同英作
唉~全軍復沒tim =.=
...
放左學之後就去左自改室溫書
起途中我見到希望
不過佢見唔到我
所以我冇理到佢啦
...
今我起自收室到溫到7:00先返home
ps:ο○°考 試 來 了 T3T﹏ °×要努力d啊×..*
|