3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> _______ _,, 一個表情〞﹏一個小動作┌,,] 一個短訊××勝過千言萬語=] Qooza Member Forum Login

暱稱: ~◎緣份※
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

好驚啊~~

2007 年 1 月 11 日  星期四

因為我琴晚味溫晒d中史啊

所以今日3:30就起左身啦

唔知點解我琴晚11:30先訓

今朝3:30起身都唔係好累喎

可能因為琴日希望同我講佢陪我一齊訓同埋一齊溫書啦

雖然今朝3:30佢冇sd  sms比我

整到我唔知佢係咪真係都係3:30起身

不過冇咩所謂啦

因為唔知點解個時好似感覺到佢係同我一齊咁

我溫到6:30就冇溫啦

因為要返學

...

今日我食早餐食得好慢

而我爸爸就好早出左去青衣城到等我

所以我一出門口就行得好快

驚佢罵我

但雖然係咁

我都係一路行一路溫書

因為我之前仲味溫熟d中史啊

而當我一路溫就一路行時

去到馬路個到

我竟然唔小心踏錯腳跌倒

仲要咁岩個時有架車轉彎過緊黎

真係嚇死我啊

起個時突然有一個念頭

而依個念頭竟然唔係諗上帝

唔係諗屋企人

亦都唔係諗我鍾意既人同朋友

我竟然起到諗:死啦~我冇得考試啦!!!  -口-

之後就好快爬返起身

然後走人

個時真係好彩

但又好驚

不過我真係唔明點解我會諗我冇得考試囉

...

我走左之後就繼續行去青衣城

點知一行就feel到好痛

之後再睇下隻腳先知我留緊血(個時驚鬼死我)

但我又冇紙巾又冇膠布

於是只可以慢慢行去青衣城問我爸爸囉

點知見到佢佢又話冇

整到我去到葵芳先有得清潔傷口

...

返到school就要考試啦

今日要考中史同英作

唉~全軍復沒tim  =.=

...

放左學之後就去左自改室溫書

起途中我見到希望

不過佢見唔到我

所以我冇理到佢啦

...

今我起自收室到溫到7:00先返home

 

ps:ο○°考 試 來 了 T3T﹏ °×要努力d啊×..*

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | »