3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> _______ _,, 一個表情〞﹏一個小動作┌,,] 一個短訊××勝過千言萬語=] Qooza Member Forum Login

暱稱: ~◎緣份※
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

倒霉

2007 年 1 月 8 日  星期一

唉...

由琴晚到今日全日都好倒霉啊

琴晚訓之前就諗住今朝5:00起身溫書

於是就校電話個鬧鐘啦(我之前已經校左另外兩個鐘,一個4:00,一個6:30,我原本諗住關4:00個果,點知關錯左,關左6:30個果)

校完就訓啦

訓到4:00就無端端響

跟住我就以為電話壞左

點知我開機睇下先知原來我關錯鐘= =

之後我就唔理啦繼續訓覺

點知我又冇蓋好被

訓左幾個字就開始傷風

唉...

除左以上倒霉d野之外仲有好多

今日早上我7:40已經到左葵芳(平時我同d同學都會起葵芳到等,之後就一齊返學)

跟住我企起到等佢地黎啦

點知企左好鬼耐都冇人黎(平時佢地好快就黎到)

之後諗住走嫁啦

點知我岩岩諗完佢地個個就慢慢行過黎啦

但最慘既就係佢地冇人同我講sor~  Y.Y

...

到左上科學堂個時

我地就有個小測

測D元素

我今朝就背左所以唔係好驚

但係到默個時

我就竟然識背唔識寫

之後就為有亂寫

....

到左ORAL堂

我地又要口試

我抽左好難個張啊

都唔識講

提供左d字又唔識讀

都唔知佢提供左有咩用

提供等同冇提供

死啦

我亂講一通

今次一定好低分啦

...

上完ORAL之後就食飯啦

食完飯之後

我就同d人傾計

傾下傾下黃雅貞就過黎比左張紙我

跟住我就睇下咩黎嫁啦

點知係要我參加唔知咩咩既英文評核考試喎

唉~真麻煩

我真係唔想參加啊

於是就同啊黃雅貞講唔參加啦

點知佢又話唔比喎

仲話學校一定要精研班d人參加tim

跟住我就話我參加左數學個果可唔可以唔參加依個啦(數學個果迫人參加既)

但佢點都話唔得啊

咦!!!好鬼憎依間學校啊

成日迫人參加d人地唔想參加既野

仲要自己比錢tim(英文同數學都要各比40)

但又唔資助人喎  >3<

憎...憎...憎...好憎依間學校啊

...

到左西史堂

又對卷

不過今次對下對下我發現份卷改錯左

咁就比人扣左分啦

...

到左地理堂

我地對地理作業答案

其中一題係畫圖畫

陳輝畫得好靚

於是我同呂美問佢借黎睇

之後一路笑一路話幅畫好靚啦

跟住我NEAR個果話畫咁靚冇用

考試都唔會畫嫁啦

點知比劉佩儀聽到就走過黎

佢話唔可以咁話人

要識得欣賞

之我NEAR個果講佢冇唔欣賞佢

於是劉佩儀就話唔係講我NEAR個果

係講緊我同呂美

個時我同呂美都好嬲

好想罵佢

但又唔可以起佢面前罵佢

所以我地忍到放學就不停咁罵佢

罵左冇幾耐

我地就諗住搵丘嘉健幫我地補課

搵左好耐都唔見

之後見到啊詩同燕紐

於是就同佢地走

行到到半路啊詩問我一陣有冇野做

我就話冇

於是佢就叫我幫佢補課(我本身諗住返屋企訓覺)

我真係唔係幾想幫佢

但我又覺得咁樣好衰

於是就同佢地一齊去左Mcdonld到幫佢地補

補到五點幾先返屋企

...

返到屋企做下做下功課先記起我本英文作句簿借左比陳輝

唉...

聽日要測英作啊

都唔知點好tim

y.y

算啦唔理啦聽日先再算

之後做晒功課就諗住休息下啦

點知又唔記得左今朝講過要幫陳輝做美術個份功課

所以又要幫佢做

做左好耐好耐

終於做完啦

鳴...鳴...鳴

今日真係倒霉

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | »