今日3點幾就起左身溫西史
但係溫下溫下好鬼累
所以我溫到4點幾就又訓番啦
之後訓到5點幾就起身準備返學
...
因為起屋企唔知有咩食
所以今日都係冇食早晨就走左啦
落到小巴站時希望又仲味到
於是又企左起到等佢啦
等左一陣佢就黎左
之後就一齊一路答車
一路傾計
同埋一路溫書
時間過得好快
好快就到站
落左車之後就行番去school
...
今日又同平時一樣好早就返左去
返到去個時我地就諗住溫書
點知又係琴日個d唔知係F.1定F.2 d人
不過今次佢地就唔係講msn或者打機個d
而係講埋d我唔想聽既野(我唔知點講)
仲要好大聲tim
唉~好憎佢地啊
成日阻住人地溫書 -口-
...
到左夠鐘考試啦
今日都幾好
因為終於唔洗起禮堂考啦
今日我地可以返課室考
^^
起行緊返課室時
我地個班好鬼嘈
嘈到好似唔係考緊試咁
...
今日第一節就考music
music我整係睇過下
不過好彩都有印象
都應該合格既
...
到左第二節我地就考西史
唉~好失敗啊
我溫左咁耐都唔係好識 -口-
...
放左學之後就同啊詩佢地一齊補maths
補好到3點幾先走
之後我去一出校門就行得好快
因為我同啊詩約左希望同丙丙3點幾起自修室到溫書
所以我地就要好快去食野
岩岩去到餐廳時
希望就call我地
又叫我地怏d
於是我地就好快食完就行去自修室
去到自修室時佢地又call我地
杰杰仲好大聲罵我地點解咁耐都味到(食緊野個時希望先同我地講杰杰都去-口-)
哇~個時差d耳聾啦
所以我就收左線啦
我多陣我地就到左啦
點知原來佢地冇入到去自修室到搵位
整到入到去只有一張檯
而依張檯上面個棧燈就係壞壞地
成日都閃下閃下咁
整到我地溫書個時好眼花
...
其實我覺得今日我係冇咩點溫過書
因為今日有五人去
但三個男仔又唔帶書
只得我同詩有
所以最後我同啊詩一本書
佢地男仔就一本書(我個本比左佢地)
唉~我同啊詩一本係完全溫唔到
因為啊詩一直用住本書
整到我成日都起到呆座
個左陣杰杰丙丙佢地又成日起到整啊詩
攬到佢都溫唔到書
...
再過多陣丙丙就走左
而啊詩個家姐既同學又黎左教啊詩
之後希望叫我出去
個時我又覺悶悶地
所以就出左去啦
起出面同希望傾下傾下我就覺得好凍
所以希望就除左件外套比我
個時真係暖左好多
^^
之後傾下傾下就落雨
所以我地就返去囉番d野同叫杰杰走
...
起走緊個條路既途中
雨就停左啦
行多一段路
我竟然見到教會d人
唉~真唔好彩
希望佢唔好見到我啦
...
佢地送到我去巴士總站個邊就走左啦
之後我就自己行去小巴站答車返home啦
|