3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> _______ _,, 一個表情〞﹏一個小動作┌,,] 一個短訊××勝過千言萬語=] Qooza Member Forum Login

暱稱: ~◎緣份※
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

西史唔識啊

2007 年 1 月 18 日  星期四

今日3點幾就起左身溫西史

但係溫下溫下好鬼累

所以我溫到4點幾就又訓番啦

之後訓到5點幾就起身準備返學

...

因為起屋企唔知有咩食

所以今日都係冇食早晨就走左啦

落到小巴站時希望又仲味到

於是又企左起到等佢啦

等左一陣佢就黎左

之後就一齊一路答車

一路傾計

同埋一路溫書

時間過得好快

好快就到站

落左車之後就行番去school

...

今日又同平時一樣好早就返左去

返到去個時我地就諗住溫書

點知又係琴日個d唔知係F.1定F.2  d人

不過今次佢地就唔係講msn或者打機個d

而係講埋d我唔想聽既野(我唔知點講)

仲要好大聲tim

唉~好憎佢地啊

成日阻住人地溫書  -口-

...

到左夠鐘考試啦

今日都幾好

因為終於唔洗起禮堂考啦

今日我地可以返課室考

^^

起行緊返課室時

我地個班好鬼嘈

嘈到好似唔係考緊試咁

...

今日第一節就考music

music我整係睇過下

不過好彩都有印象

都應該合格既

...

到左第二節我地就考西史

唉~好失敗啊

我溫左咁耐都唔係好識  -口-

...

放左學之後就同啊詩佢地一齊補maths

補好到3點幾先走

之後我去一出校門就行得好快

因為我同啊詩約左希望同丙丙3點幾起自修室到溫書

所以我地就要好快去食野

岩岩去到餐廳時

希望就call我地

又叫我地怏d

於是我地就好快食完就行去自修室

去到自修室時佢地又call我地

杰杰仲好大聲罵我地點解咁耐都味到(食緊野個時希望先同我地講杰杰都去-口-)

哇~個時差d耳聾啦

所以我就收左線啦

我多陣我地就到左啦

點知原來佢地冇入到去自修室到搵位

整到入到去只有一張檯

而依張檯上面個棧燈就係壞壞地

成日都閃下閃下咁

整到我地溫書個時好眼花

...

其實我覺得今日我係冇咩點溫過書

因為今日有五人去

但三個男仔又唔帶書

只得我同詩有

所以最後我同啊詩一本書

佢地男仔就一本書(我個本比左佢地)

唉~我同啊詩一本係完全溫唔到

因為啊詩一直用住本書

整到我成日都起到呆座

個左陣杰杰丙丙佢地又成日起到整啊詩

攬到佢都溫唔到書

...

再過多陣丙丙就走左

而啊詩個家姐既同學又黎左教啊詩

之後希望叫我出去

個時我又覺悶悶地

所以就出左去啦

起出面同希望傾下傾下我就覺得好凍

所以希望就除左件外套比我

個時真係暖左好多

^^

之後傾下傾下就落雨

所以我地就返去囉番d野同叫杰杰走

...

起走緊個條路既途中

雨就停左啦

行多一段路

我竟然見到教會d人

唉~真唔好彩

希望佢唔好見到我啦

...

佢地送到我去巴士總站個邊就走左啦

之後我就自己行去小巴站答車返home啦

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | ... | 134 | »