今日我地又同平時一樣返教會
哎喲~一返到教會就唔見個值日生
整到我又要幫佢做野啦
真係麻煩
d野又重
=="
...
到左11:00我地就上堂
唉~~
好悶啊佢講d野
悶到我想zzz
...
好辛苦終於上完啦
之後我就去左當值(圖書部)
唉~~
圖書部個邊又冇人黎
於是我就坐左幾個字就收野啦
之後我就出左去搵我爸爸一齊食飯
點知佢就話佢要做埋花槽d野先去食
於是我見佢咁辛苦我就去幫下佢啦
...
我地做到2點幾就去左葵芳到食午飯
食完之後我就去左買耳環比我堂妹
買完就返home啦
...
返到home就zzz左陣
之後就玩電腦
玩左陣就出左去青衣個間大家樂到食芝士火鍋
...
當我去到個到就見到好多人
於是我地就等啦
等左好耐終於有位啦
之後我地就食野啦
哇~~個時真係覺得好好食
^^
...
食左好耐我地都好飽啦
之後就返home lu
|