今日同d同學傾下傾下電話時講下講下就傾到關於d老師
之後先知區sir要走啦
唉~好唔想佢走啊
佢已經係我識老師當中而要走既第九個啦
諗番起之前f.1做我班主任,中史,普通話同f.2既普通話老師miss韓
f.1做我英文老師既yip sir
f.1做我既數學老師既盧sir
f.2做我數學老師既蓮sir
f.1做我地理老師既梅sir
f.1做我既西史老師既miss chan
f.1做我既聖經老師既miss chan
f.3做我既科學老師既miss 梁
佢地大部分都係我最喜歡既老師
但都走晒啦
依家連f.1教我科學既區sir都走埋
唉~~
佢地走我都冇辦法
我只能夠祝你地身體健康,找到一份比依份更開心既工啦
|