今日都係全日派卷
第一堂就係電腦堂
依個啊sir教d野真無聊
我好快就做完之後就上網
...
上完第一堂之後就上西史
西史堂就派卷
西史都係好低100裡面有74
...
西史之後就上中文
中文仲衰作文100裡面有54
而卷二就100分裡面得50.5
y.y
超低啊~~
...
中文之後就係中史
中史唔洗講都係派卷
嗚...都係好差
100分裡面我得56.5分咋
-口-
...
中史之後就數學堂
今次對卷
唉~~超悶
不過話咁快就完左啦
之後就食飯
食完之後就周圍行下
行下行下就去左有蓋操場
之後就見到希望打掛球
睇左陣呂美條裙d線斷左
所以我地就幫下佢啦
整左好耐先攪點
之後就返左課室傾左陣計
跟住小息就完啦
小息之後就上普通話
普通話都係派卷
今次好高啊
100裡面有79分
^^
可惜唔係主科啊
鳴...
普通話之後係英文
我地今日就查字典
哇~~超多字
我地全班查左兩堂(因為英文之後係週會,週會都係佢上)
我查完之後無奈就放學啦
放學時好慘啊
啊索佢好衰
成個人訓住我
好鬼重啊佢
叫佢走開又唔走開
真麻煩
好彩希望過黎姐
如果唔係我一定比佢迫死
...
啊索走左之後希望同我講左陣野
之後佢同我講佢同我走
不過我就唔行
因為我今日喉嚨痛
如果我同佢走我一定同佢講好多野
到時我把聲一定死緊
...
我同佢講左陣佢就走左啦
之後我再留左陣圯school都走啦
返到home就諗住訓陣啦
點跳home冇人
於是就搵鎖匙啦
點知冇帶
最就只能夠企起樓下等人返黎啦
唉~樓下好得凍
整到我傷風tim
...
等左半個鐘就有人返黎啦
之後終於可以返home啦
^^
P.S.有樣野好好笑,就係普通話個份卷裡面有一部份係鈴聽,而起鈴聽問題卷個邊就係問唔知咩咩地方要起新既一年既鐘響之前食完咩野,而個果答案就係葡萄,但係我near個果竟然答斧頭,個時真係笑死我,因為佢雖然普通話係好差,但都冇可能唔識睇題目嫁瑪,都唔明邊有人會食斧頭嫁,真係唔知佢點囉...
|