今日我諗住同平時一樣3:30起身
但最後我都起唔到
變左6:15先起身
...
一起身我就做野做得好快
因為今日約左希望7:00起小巴站到等
而我就唔想遲到
所以就要做快d啦(因為最後都唔夠時間,所以早餐都冇食)
...
7:00我就到左小巴站
但就仲味到
所以就囉左d書溫下先
溫左冇耐佢就黎啦
之後就一齊答車
...
落左車之後
就行返學
但真唔好彩
行左一小斷路就落大雨(開頭答緊車時仲好細雨)
哎喲~我地兩個都冇帶遮tim
最後我地就淋雨返學啦
...
返到學校就諗住同佢一齊溫陣書
點知好鬼嘈
整到我地都溫唔到
唉~都唔明dF.1定F.2起到攪咩既
不斷講打機d野
整到我地想溫書都溫唔到
最後就一齊起到傾計啦
傾下傾下我就胃痛
唉~後悔冇食早餐tim(講真我由細到大都味試過唔食早餐嫁)
...
到左8:30我地就開始考試
今日第一節就考人文
人文我都冇咩點溫過
整係睇過下姐
不過好彩我都識識地
...
到左第二節
我地就考英文
考完之後我就好開心
因為我終於有一課係大部份都識啦
嘿嘿...
放學個時
天又開始落大雨
我.芷欣,啊詩.燕紐同澍瀅因為全部都冇帶遮
所以就企晒起學門到望住d人走
個時我真係覺得我地好似做左歡送會個d人
見到d識既人就同佢地講88
= =''
企左陣就見到綺蓮佢地
好彩佢地五個人個個都有遮
所以就借左d遮比我地
哎喲~真唔好彩
我同左芷欣一齊遮
佢好鬼麻煩
成日都起到玩
整到遮左好似冇遮咁
兩個都成身濕晒
...
落到葵芳我就答車返左home
因為我個時好累同埋又落緊雨
所以今日就冇去自修室啦
...
返到home我就食飯
食完之後就訓左啦
起訓教個時我發左個夢
個夢係一個唔好既夢
個夢係講希望唔再采我同唔再喜歡我
個時真係嚇死我
不過好彩係夢姐
希望唔好真係發生依件事啦
如果唔係我一定好唔開心...
|