3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> _______ _,, 一個表情〞﹏一個小動作┌,,] 一個短訊××勝過千言萬語=] Qooza Member Forum Login

暱稱: ~◎緣份※
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

淋雨

2007 年 1 月 17 日  星期三

今日我諗住同平時一樣3:30起身

但最後我都起唔到

變左6:15先起身

...

一起身我就做野做得好快

因為今日約左希望7:00起小巴站到等

而我就唔想遲到

所以就要做快d啦(因為最後都唔夠時間,所以早餐都冇食)

...

7:00我就到左小巴站

但就仲味到

所以就囉左d書溫下先

溫左冇耐佢就黎啦

之後就一齊答車

...

落左車之後

就行返學

但真唔好彩

行左一小斷路就落大雨(開頭答緊車時仲好細雨)

哎喲~我地兩個都冇帶遮tim

最後我地就淋雨返學啦

...

返到學校就諗住同佢一齊溫陣書

點知好鬼嘈

整到我地都溫唔到

唉~都唔明dF.1定F.2起到攪咩既

不斷講打機d野

整到我地想溫書都溫唔到

最後就一齊起到傾計啦

傾下傾下我就胃痛

唉~後悔冇食早餐tim(講真我由細到大都味試過唔食早餐嫁)

...

到左8:30我地就開始考試

今日第一節就考人文

人文我都冇咩點溫過

整係睇過下姐

不過好彩我都識識地

...

到左第二節

我地就考英文

考完之後我就好開心

因為我終於有一課係大部份都識啦

嘿嘿...

放學個時

天又開始落大雨

我.芷欣,啊詩.燕紐同澍瀅因為全部都冇帶遮

所以就企晒起學門到望住d人走

個時我真係覺得我地好似做左歡送會個d人

見到d識既人就同佢地講88

= =''

企左陣就見到綺蓮佢地

好彩佢地五個人個個都有遮

所以就借左d遮比我地

哎喲~真唔好彩

我同左芷欣一齊遮

佢好鬼麻煩

成日都起到玩

整到遮左好似冇遮咁

兩個都成身濕晒

...

落到葵芳我就答車返左home

因為我個時好累同埋又落緊雨

所以今日就冇去自修室啦

...

返到home我就食飯

食完之後就訓左啦

起訓教個時我發左個夢

個夢係一個唔好既夢

個夢係講希望唔再采我同唔再喜歡我

個時真係嚇死我

不過好彩係夢姐

希望唔好真係發生依件事啦

如果唔係我一定好唔開心...

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | ... | 134 | »