3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> _______ _,, 一個表情〞﹏一個小動作┌,,] 一個短訊××勝過千言萬語=] Qooza Member Forum Login

暱稱: ~◎緣份※
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

今日d時間過得真係快

2007 年 1 月 16 日  星期二

今日就測普通話同英文List

由於唔知點溫

所以就冇溫過啦

...

第一節就測普通話

第一部份係聆聽

d聆聽我難聽啊

講d野唔係一舊舊就停下停下咁

都唔知點做

不過好彩第二部份就好d

因為我都識識地

...

到左第二節

我地就測英文List

開頭我就以為容易

但點知佢出左TSA個D

哎呀~~好鬼難啊

完全唔知佢講咩

整到我個時真係好想喊

Y.Y

...

放左學之後就去左啊詩home坐下

而起去啊詩home既途中

我就見到梁寶佢地

唉~

唔知點解成日都見到佢地

真係唔想見到佢地啊

...

我起啊詩到坐到兩點就去左自修室啦

之後溫到三點半希望就過左黎

然後我地弓齊溫左陣就出左去

因為個時啊詩話想我地教佢eng

點知出到去佢問我地野時

我地又唔知佢想問d咩

所以最後佢就返左去自修室啦

而我就因為起自修室裡面溫書點讀都讀唔入腦

所以就冇入返去啦

而希望就留起到同我傾計

我地傾左好多野

冇記錯好似從未試過同佢講咁多野

我地傾下傾下話咁快就傾左成個半鐘

但個時我都唔係好覺我地傾左咁耐

好似我地岩岩先開始傾咁

...

傾下傾下就見到啊詩爸爸

個時我好驚佢會走過黎話我點解唔溫書

於是就即刻call啊詩出黎

...

啊詩出左黎之後就同佢爸爸傾左陣

然後就過左黎同我地傾下計

傾左冇耐我地就一齊返番去自收室啦

入左去之後我本應就想溫書既

點知都係溫唔入腦

仲好眼訓tim

之後就快想訓著時

希望就同啊詩起到吵架(因為係起自修室到,所以佢地就用口形.文字同手勢黎表達啦)

佢地個時佢地真係好好笑

咩都吵一餐

整到我都冇咩心機去溫書

所以過左陣就走啦

而希望就同我走所以依場爭吵就結束左啦

不過我有預感下次啊詩一定唔會再想希望黎

唉~

...

出左自修室之後我又同希望繼續傾計

傾到我地到左車站就停左啦

唔知點解個時我就覺得條路好短

好快就行晒啦

但平時星期日一個人行就覺得條路好長好長

行左好耐都味到   -口-

...

返到home就好累

所以就訓左陣啦

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | ... | 134 | »