今日好早就起左身啦
因為我,媽媽同妹妹都要上深圳
...
我地10:30就上左去啦
一去到我堂妹佢地就已經到左啦
之後佢就帶我地去牙醫個到(因為我妹妹要睇牙)
...
到左之後我妹妹同我媽媽就入左去睇牙
而我就同我兩個堂妹&五嬸一齊傾計
傾左半個鐘佢地就出黎啦
之後我地就去左佢地home食飯
食完就睇碟
我地睇左個半鐘就完啦
之後佢地就帶我去電髮(電負離子)
哇~~
估唔到一電就電左成五個鐘(電到8:00)
個時真又累又肚餓(最緊要係悶左五個鐘,因為冇一個人陪我)
之後一電完就即刻返勄地食飯
食完之後就走去答車返home啦
|