今日我地第一堂就上科學堂
唉~~真係好鬼悶
所以就zzz左啦
...
落左堂之後就上兩堂美術
起依兩堂我就起到畫野
但係都係味畫哂
...
到左第四五堂就上中文
唉~~又係好鬼悶
所都係zzz左
不過到左第五堂就冇啦
因為我就同左我near傾計
我地一傾就傾到落堂啦
之後我就同咖哩,吉蓮,吉瑞,桂花同nicole一齊出去食野
我地食到一點幾就返番黎啦
...
食完飯個小息完左之後我地就上eng
開頭我就以為我會起依堂訓著
但唔知點解瞁喎
真係好
^^
上完依堂之後就上中史
又係好悶
所以都係zzz左啦
...
zzz醒之後就上下一堂啦
而下一堂就上數學
數學堂我覺得真係好快過
可能係因為成堂個個都嘿嘿哈哈啦
...
落左堂之後我就同燕紐扣綺蓮就一齊返home啦
我返到home之後唔知點解覺得好累
所以就zzz左lu
|