今日就同左兩個表姐去左旺角行街
我地原本約左今日12:00到旺角地鐵站等
點知我就聽錯去左火車站到等
....
不過到最後佢地話都要去個邊食飯
所以唔洗我又行番去地鐵站啦
起個到食完飯之後我地就起新之城利街買野
我同兩姐都買左件衫
之後我就仲諗住買理袋
但我大表姐話夠鐘要去尖咀到拎馬仔簽名
ps:馬仔係一位作者
於是我地就同佢去啦(原本唔係我同細表姐同佢去,但因為大表姐既同學突然話唔去,所以佢就想我地同佢去啦)
去到尖咀
大表姐就知起新世界廣場
但佢又唔知新世界廣場既邊一到
跟住我地就叫佢問下人啦
但佢又唔問喎
結果行左好多層都搵唔到
行到我地都好累
最後我都係忍唔住去問人
結果我地終於問到啦
之後我地就行去
原本簽名個到係一個書展(開頭以為係)
跟住表姐去排隊(都唔算多人)
我同細表姐就去睇野
行下行下先知原來唔係書展
因為個到除左書之外仲有衫,鞋,袋,帽等等
我地等左大表姐好耐佢終於簽完啦
之後我地就走lu
ps:我去左細表姐到住
-------------------------------------------------------------------------------------------
今日影既相↓

我答車時無聊影既

新世界廣場裡面

都係新世界廣場

馬仔簽名會

馬仔本書

馬仔既簽名






書內面既圖片

懶惰,是一門藝術

我覺得享受是......
一路食一路睇劇情
故事一:

有人喜歡用暖爐暖襪

有人會暖內衣褲


還差一點點...
故事二:

男生都很愛穿這類型球鞋...

我覺得似....
係咪覺好好笑呢

我起所謂既書展買既
|