上集
琴晚因為好掛住希望啊
所以不停咁諗佢
諗諗下仲喊埋tim
整到好夜先zzz到
-----------------------------
今早5點幾佢打比我
個時我好開心啊
幾眼訓都好都因依個電話而變得精神
起tel到我問佢今日可唔可以去佢home
但佢就話唔得有人
之後我再問佢咁可以出黎見佢嗎
但佢話冇$$$
唉~~之後好唔開心呢
因為我特登整到今日好得閒
等我可以見到佢
但佢咁講咁姐係今日冇機會啦
我又喊啦
而且我仲發脾氣話咁係咪你home一直有人咁我地係咪以為都唔洗見啊
之後我仲同佢講我琴晚同岩岩都喊過呢
不過冇諗過佢會話我痴線囉...
但之後佢都同我講同我出去
佢問佢媽媽拎$$$
個刻即刻開心晒呢
不過我地一收線
唔知點解我又有種唔捨得既感覺
一直耳隻貼住tel
直至想zzz為止
..........................................................................
今早我本應係同ceci一齊交表同睇下仲有冇工岩做
不過佢好遲都未醒呢
而且我同佢講左我今日下午唔得閒
所以最後佢冇黎到
..........................................................................
起hom到好無聊
於是我打比希望想佢早d出黎同我一齊
但係打佢手機同屋企tel就一個唔通一個唔聽 == "
我個時起到諗唔係zzz左啊(佢琴晚冇zzz過)
我間中就打個tel比佢
但都係一樣冇變
唉~~~依個4點幾啦
都係搵唔到佢
今日又見唔到啦
失望
我地幾時先可以見到啊
-----------------------------------
牽掛是遙遠的那盞燈
-----------------------------------
下集
3點幾個時ceci佢打比我話等閒
於是我就出左去同佢一齊搵工啦
不過出到去都4點幾啦
因為個陣我想打埋blog先出去
----------------------------------------
我地去左YES青年就業計劃個到
睇左好多扮工
仲有張錦成都有黎
不過佢成日係咁整ceci呢
雖然好好笑
而且我間唔中都有玩
但係其實我係有d羨慕佢地
因為佢住得近
所以可以成日見面
唉~~~我都好想同希望住得近
好似以前咁
不過可惜個陣時同佢唔熟啊
-----------------------------------------
我地搵下搵下工希望就打黎啦
佢終於zzz醒呢
不過我就冇同佢傾到計
因為個時同緊ceci佢地一齊
之後搵完工我就返home
途中打番比佢
但佢好似唔開心咁
可能因為我頭先唔同佢傾tel
不過好采好快冇事
..................................................
我同佢傾計個時真係好唔想收線
所以我去到home留下時都唔想上去
之後我坐左起公園到
不過就比佢發現左
然後要我返home
返到home先再傾
起個刻收線我唔知點解又覺唔開心呢
我好想快d返home
但我越想快d
電梯就緊係遲遲都未到
氣死人
不過上到去都係同佢傾多陣
之後佢話食野食完再打比我
不過一直都依家都未打黎呢
有冇可能食咁耐啊 >.<
---------------------------------------------
躺在水波中 淚在心里潺潺流出 是暖暖的 想睜開眼 卻流不出眼眶 只能將淚融入水中
--------------------------------------------
|