3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> _______ _,, 一個表情〞﹏一個小動作┌,,] 一個短訊××勝過千言萬語=] Qooza Member Forum Login

暱稱: ~◎緣份※
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

等待~

2009 年 5 月 29 日  星期五

今朝希望終打比我啦

佢問我今日得唔得閒

之後我話今日約左呂美

then佢就話算啦~因佢仲諗住我今日可以黎搵佢

如果今日唔見佢就要隔一排先可再見

咁我就即刻話去佢個到就推左呂美呢

真係好對唔住佢啊

希望佢唔好嬲啦

---------------------------------------------

我好早就出左門口啦

因為希望話佢成晚都冇zzz過好眼訓

但我去到上水就冇晒$$$轉車去佢home&唔係好記得where落車

so佢要等我到左先可以zzz

咁我就要好早出門口啦

------------------------------------------------

出門口個時ceci打黎

佢唔舒服啊

我同佢傾左陣

仲比左d意見佢就叫佢休息收線啦

----------------------------------------------

班車到左隧道個時我就打比希望叫佢出門口啦

點知點打都冇人聽呢

直至我到左上水佢都未聽tel

個時我tel都冇咩電啦

好驚囉

如果我tel冇電咁我又搵唔到佢

而且我又冇$$$想去佢home或返home都唔得

唔知點算好

咁岩個時記起ceci醒過

於是打比佢

點知打左幾次都冇人聽

then我唔敢再用tel啦

因我怕冇人搵到我咁我就死緊

------------------------------------------------------

等左一陣ceci打過黎

我同佢講晒我情況

仲問佢可唔可以幫我打比希望叫佢出黎救我

之後佢都話好呢

佢仲教我有咩事仲可以賣左張百達通返home

個時我真係好感激佢啊

因為佢唔舒服都幫我

我真係好衰啊

------------------------------------------------------

過左30min  ceci打黎

我開頭以為佢搵希望啦

點知佢話點打比希望都唔聽

唉~~~希望真好懶訓

之後ceci叫我去d商場睇下有冇得free差電器(我一直都起小巴站等候,以免ceci搵到希望但通知唔到我,咁我都可以起個到搵到希望)

但我去左商場問人d人都話冇呢

結果我又返番去小巴站企下坐下咁等tel

---------------------------------------------------------

一個鐘二個鍾咁過去

我得閒都打一打比希望

希望佢聽到tel

但個個tel都幾難打

時通時唔通咁

通左又只係一直長響

之後就講依到係34xx xxxx請起咇一聲之後留低口訊...

每一聽到依句我都我嬲

差d想擲左個tel

----------------------------------------------

起咁長既time真係冇無聊呢

能一直起小巴站等希望既主要動力都係只有唱下歌祈禱同望住d小巴

起個斷時間我祈禱祈左好多次

我求過神希望快d叫醒希望

又罵過神點解咁耐都唔叫醒希望

仲試過喊住咁問神係咪因我做錯而罰我

但點講希望都仲係未醒...

個刻我一直都係咁諗住首少女的祈禱其中一句歌詞

"祈求天父做十分鐘好人..."

真想如歌詞咁講神用十分鐘時間叫一叫醒希望呢

-----------------------------------------------------------------------

等待既時間真係好慢

我係咁望住d小巴停起我面前

每一個人落車都成為我既目標

希望落車既人係希望

雖然個刻我知係冇咩可能的

因為個時希望仲zzz緊

但我只能用依種方法黎安慰自己

讓d時間容易過d

-----------------------------------------------------------------------

點半啦~~~

我等左2個半鐘啦

我既意志都冇啦

我打算走啦

點知依個時候電話響

一拎tel黎聽我就喊啦

因為希望終於醒左啦...

我叫佢快d出黎

因為個時我已經又凍又餓啦(我將自己比喻為饑民)~~~

佢cut線後ceci就打黎啦

我同佢講希望醒左啦

仲多謝佢唔舒服都咁幫我

真係唔好意思啊

----------------------------------------------------------

等希望黎個少少時間我就突然對依件事有種睇法

就係之前我成日都認為生命比金錢

因為金錢買唔到親情友情愛情等

而且冇生命咁要金錢又有咩用呢

但經過今次依件事之後我先知金錢都係好有用

好似今次咁因我冇金錢所以又去唔到希望home又返唔到自己home啊

仲有我仲明白到科技發達真係一件好事

如果今日冇tel咁就死緊啦

---------------------------------------------------------

總共等左三個幾鐘我終見到希望啦

好嬲呢

一直到上車都唔采佢

仲喊呢我

但係佢又好唔識哄我

只係識叫我唔好喊同唔好嬲以後唔敢啦依d= = "

---------------------------------------------------------

過一排我決定唔嬲佢啦

因為佢好采都算早醒

我只怕最後我返到home佢都未醒咁我一定嬲死佢

------------------------------------------------------------

起佢home傾下計玩下comp咁啦

不過佢過一陣又zzz左啦

都唔知嬲好定唔嬲好

但最後我都決定唔叫醒佢比佢zzz下

因為佢真係好累

而我就上下網咁過d  time

---------------------------------------------------------------

到左6:00啦

我同佢講我要返home啦

要佢送我答車

點知佢同我講我係咪睇錯鐘

佢咪倒轉左黎睇囉

氣死我

之後我同佢講話邊有可能依家12:30啊

但佢又zzz左lu =="

-------------------------------------------------------------------

隔左冇耐有人返佢home

之後我同希望講

點知佢即刻起身

唉~~有人返就即醒

我要走就唔醒

算點啊

-----------------------------------------------------------------------

返佢home個果係佢媽媽

佢好似好唔開心咁呢

平時佢見我起到佢都會不停咁同我講野

但今日冇wo~~~

唔知發生咩事呢

------------------------------------------------------------------------

希望梳洗好之後就送我出去啦

哇~~起出面著鞋時見到差多蚊啊

又大隻wo...好驚啊~

-----------------------------------------------------------------------

答車返home途中而且好累lu

最後zzz左啦

-----------------------------------------------------------------------

返到home都8:00啦

好采未做四奶奶個套姐^^

嘿嘿~~好鬼好睇啊

----------------------------------------------------------------------

p.s. 如果希望再前一晚唔zzz咁個日我就唔會上佢home玩啦>.<

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 134 | »