今日原本冇野做
不過好采ceci打tel過黎話可以去佢home
so一早就出門口
點知希望佢話佢比啊K呃左
佢約左啊K10點幾
但當佢到左青衣時啊K先講佢12點先搵得佢
結果佢叫我陪一陪佢先
之後我地去左公園坐
玩UNO
起初我嬴佢多D...點知佢後來追上= ="輸左
-----------------------------------------------
陪佢陪到12點幾啊K就到左
之後我去CECI HOME
------------------------------------------------
起CECI HOME到我地一齊睇野蠻奶奶
睇到大結局個集
好好睇
之後我地又有玩心理測驗
其中一個係話你係咪痴線
點知我測左係超痴線囉
唉~都唔知個TEST係咪出錯左架 == "
------------------------------------------
我地無無聊聊左幾個鐘
之後我打比希望睇下佢要唔要打波
如果佢要打我地就上去睇
點知SCHOOL 取消左
THEN我地出左街
CECI帶我去影證件相
但唔影得唔係好靚
之後我地又一路行一路買野食食
好味~(個時好肚餓)
-----------------------------------------
行下行下希望打比我
點知講下講下CECI同希望罵交
但我就做左中間人不停咁傳話
好煩最後就直頭比TEL CECI佢同希望傾
不過嘈唔停佢地= ="
個左冇耐希望好累佢就CUT左線啦
而我如CECI都行多陣返HOME啦
------------------------------------------
|