上集
琴日zzz得唔係幾好呢
可能係因為睇左"謎"整到好驚
仲有因為今日可以見到希望啦又超興奮
還有係琴晚不停咁打雷
很怕呢~~
有個雷d聲仲好似一個好大既ball爆左咁
個時我起到諗係咪大氣層爆左世界未日啊
差低能囉
---------------------------------------
依家累到死
但天光我又zzz唔著架啦
so依家咪搵下野做等d時間快d過囉
好想快d見到希望呢
---------------------------------------
下集
我同佢約左起青衣城既大家樂呢
唉~~我又遲到呢
不過平時行去個到都要2個字
但我可能太開心啦,好想快d見到佢
所以行左5分鐘就到呢
仲要一d都唔累
-----------------------------------------
佢起大家樂到食過早餐後我地就去公園到坐
點之我地平時坐個到比人坐左= ="
最後就上左最高既瞭望亭
行死人呢~~~又熱
仲衰就係我啦...唔記得帶扇
之後我地起個到一陣就走番落去睇下我地平時坐個果位仲有冇人坐
最後終如我地所願冇人坐啦
我地坐起個到真舒服
有好多樹可以遮蔭
又多風
不過住左陣就因我整髒左條裙
then我返左home換
而佢就去左體育館涼冷氣
不過我好遲先落番黎呢~~
因為我返左去食左少少飯&睇左陣tv
我真係衰啊>.<
--------------------------------------------
我去到體育館之後就見到佢zzz左
之後我叫佢zzz起我到啦
點知佢話有好多人睇住佢唔想zzz起到呢
then我地涼多陣冷氣就諗住去番公園到zzz陣
今次我有帶扇落黎啦
不過好借又有人呢
最後佢話唔zzz啦去葵芳
----------------------------------------------
起葵芳到我地食午餐同行街
好開心啊
好耐都冇試過啦
不過當我地去到大眾書局時就有d唔開心啦
因為唔知點解我一睇到音樂盒就諗番d唔開心既野
依件事每次提起都會好嬲
我相信依條心刺會刺起我個心好耐呢
------------------------------------------------
行完書局我地返左學
因為希望要打團制比賽
我又好耐冇睇過運動時既佢
我覺得運動時既佢個樣都唔錯 kaak~~
--------------------------------------------------
我坐左好耐都未開始呢
個天又好黑
我仲諗住佢地一定打唔到啦
...
攪左好耐先知原來屈情未返欠一個girl
之後團長知我係藍團就搵我上場
我著左希望既3啦
好大件啊
仲好臭tim 咦~~dirty>.<
我工作就係握手同推時間
最後屈情返到黎lu
而我就唔洗打啦 好野!!
之後我做番觀眾
不過唔知點解冇咩心情睇呢
可能眼瞓啦
-----------------------------------------
打左成個鐘最後都輸左
而希望同杰杰都受左傷呢
...
其實我真唔明做咩咁努力
傷晒好咩= ="
--------------------------------------
我坐左起玻璃房near個d chair到等佢地換3
之後見到曹sir
佢走黎同我傾計
佢問我考成點...(唉~~最唔想就係比人問依d野...好煩)
咁我就答考得唔好
諗住讀ive
點知佢話叫我從讀
...
之後我使但應佢啦
因為我就唔想從讀
但直接同佢講又唔係幾好呢
-------------------------------------------------------
等左陣就同希望&杰杰走啦
之後希望送我返home就同左杰杰打機啦
今日好開心啊
p.s希望又高左啦
好想睇以下依套劇
|