今日因為mum要去啊妹school
so我冇返教會
起home到睇戲
到左點幾就約左ceci去青衣城搵工
我地問過賣3個d店,訐留山,赤丸等都係唔請人
有d就話過幾日要裝修
有d就唔夠年齡
有d就過幾日前招聘
不過依d員工拒絕我地都好和善
最唔like既就係美亞個間店
有事搵佢地d員工就會笑住問有咩幫到你
但一問佢地請唔請人就即刻轉晒樣話唔請
好惡啊
好采最終都有少少收穫
美亞near個間賣disney話請人
不過要去觀塘面試
仲有一間都話請人
就係嘉禾戲院
我覺得唔錯呢依份工
工作量都唔係好多
時薪$23
希望佢會請我啦
|