今日我同兩個表姐去左MK行街....
我又遲到呢>.<
要佢地等我真係唔好意思啊
我地到左之後表姐話要食野
於是去左美食廣場...
我地同人"答"枱
坐我地對面係一家人
當中有兩個外國人...大既係叫Edward
細既係Edward同佢太太(中國人)既小朋友叫Fredy (d名係佢地講野時知既)
佢地都好靚仔啊~~~
Fredy仲好鬼可愛
不過就有時打佢mum囉
我同我d表姐一直係咁望住佢地&聽佢地講野...
起佢地對話中得知佢地岩岩去完女人街
仲花左$500買野...不過佢地仲話唔夠呢!
真唔明白d外國人點解可以花咁多$起女人街到
女人街都冇咩特別姐= ="
起MK行左好耐我都只係買左一本書(其實好多野都想買,不過冇$$$)
之後返home(我d表姐都去左我home)
返home就睇左新聞...點知新聞話MK一條街有人將化學液體到落街
哇~~睇到之後真覺我地好好彩冇行到個到..只係行左near個條街
如果唔係我地都有事啊
夜晚我地所有人(包括我屋企人..啊姨同卓然)一齊去restaurant食晚飯
因為今日係婆婆生日
d食物好好味
|