今日都幾早起身
因為ceci話今早會早d黎
點知最後好遲先黎
------------------------------------
一早都冇咩野做
只係睇下tv玩下comp咁啦
唔知點解突然想聽番少女的祈禱 by Don&Mandy依首歌
於事係咁聽係咁聽
之後我上網又搵到berryz工房其中一首新歌
down左黎聽
都好好聽
---------------------------------------
到左3點幾ceci終得閒啦
我落左去同佢行陣
行左去長青.長康
好累~~
途中仲落左場大雨
我地起個到影左好多photo
不過都幾低能
------------------------------------
行完長青.長康個邊就去左青衣公園傾心事(今日出黎既主要原因就係咁)
不過講咩就係祕密~~嘿嘿...
-----------------------------------
我地傾左好多野
就連我一個重要祕密都講埋
雖然心刺都唔可拎走
但都舒服左
------------------------------------
傾左無耐就去左青衣城交表
點知佢地話唔洗交啦請晒人啦= = "
then我地去海旁坐
坐時又落大雨呢
好凍~希望我地唔好凍病啦聽日
-----------------------------------
坐左陣ceci同佢bf去TW打機
而我就返home啦
---------------------------------
p.s希望由琴日我走左到依家都冇搵過我啊~~唔知做咩事呢..快d搵我啦
p.s uplond左d相,大家可以睇下 http://photo.qooza.hk/kate2808164
少女的祈禱歌
berryz 工房既新歌Rival 好好聽
|