上集
今早冇咩野做
比爸爸要求溫英文(全家人都起晒到= = ")
不過都溫左唔係好耐就識晒啦
之後無無聊聊咁睇下tv
咁岩就做花樣明星
哈~我好早之前睇過lu
不過依家睇番都幾好睇
------------------------------------------------
睇左冇耐希望打比我
不過佢個邊收得唔係幾好呢
so cut左線
之後佢多兩次黎
最後通左啦(係因為佢出左街所以先通到)
佢第一句就同我講嬲我
嬲我話佢唔識哄我...(佢睇左我blog)
之後話我咩我都識哄佢咩
then佢叫我依家哄下佢等佢學下
唉~~~佢講得岩啊
我都唔識哄人又點有資格話人啊
之後我同佢講唔好嬲啦請sweet比佢食
點知佢話咁等見到佢比左sweet佢先唔嬲我啦= ="
then佢返到home啦
要cut線lu
鳴~~希望唔好嬲啦,我知錯啦
---------------------------------------------------
食個午餐依家就出去TW搵表姐啦...
----------------------------------------------------
下集
到左TW就2:20啦
唉~~又遲到啦
真係唔好意思啊表姐
--------------------------------------------------
同佢行黎行去都係圍住千色店個到
一直咁搵鞋店
因為表姐佢話要買鞋
但個邊唔係好多間鞋店
冇咩"款"好"簡"
但最後表姐都搵到一d佢like既
不過最好笑既就係
表姐每"簡"一"款"個sales都係話冇佢既碼
笑死~~~
"簡"左好幾對之後個sales話不如佢拎晒d有佢碼個d鞋比佢睇
最後佢都買到一對佢like既鞋啦
----------------------------------------------------------
買完鞋我地都好累lu
於是決定走人...
去答車之前買左個包食
幾好味~
--------------------------------------------------------
起平時我地就會起千色店裡面解散
但今日就唔洗啦
因為我去佢home住啊
好開心
----------------------------------------------------------
去到佢home留下就答電梯
起關門前突然有個啊婆叫住我地等"賣"佢
then佢上左電梯...
依個婆婆拎住好多野
不過唔知咩黎
佢起個電梯裡面不停咁講野
講好重好多野啊
又話搵報紙好難啊等等
但佢只係自言自語呢...
出左電梯後表姐係咁笑
之後我問佢做咩笑
then佢話個婆好臭
講野仲好好笑
之後我都笑"賣"一分
哈~
---------------------------------------------------
當我到左表姐home時
我表弟就會第一時間做一樣野
就係"哩賣左"等我搵佢
真無聊啊佢
咁大個仲咁玩
---------------------------------------------------
話咁快就搵到佢啦
之後我地玩大富翁(我借比表姐既)
哈~我表弟輸左
then我地食飯
依到食飯係比我home早d
因為要就我表弟早zzz(d餸好好味)
----------------------------------------------
食完後我表弟就做hw
而我同表姐就玩comp啦
雖然都係無聊
不過比起我home好玩得多(如果要表姐home同希望home比,咁我覺希望home最好玩 嘿~)
-------------------------------------------------
|