今日好早就要醒
因為今日要返教會
不過今日我爸都有返啦
但係之前佢仲話佢以後都唔返
仲話返教會返到我同我媽咁黑心so唔返教會啦(前日大罵時d對白,不過其實係佢既錯)
真冇諗過咁快冇左件事啦佢
---------------------------------------------------
好耐冇返教會呢
今日上堂就係講出埃及記既十災
其實我地個個都由細聽到大呢
但係都唔係好記得邊十災
真失敗
不過今日聽番個個d記憶又返晒黎啦
--------------------------------------------------
上完就去食飯再上ceci home搵佢一齊買野整cake
之後上到去佢細佬就同我講可唔可以星期五上黎我home再整cake
真好笑~~好少見boy會整cake送比girl
ceci仲話啊佢之前仲想織頸巾呢
唉~~做左佢gf真係幾好
.......
我同ceci細佬講如果ceci黎我home咁佢就可以黎啦
之後佢對ceci超好囉
直至出到街一齊買野都係
兩個玩到一d都唔似兄妹囉= ="
---------------------------------------------------
之後我地去左百佳先
因為ceci冇$$$
佢話要問佢媽拎
點知佢媽比左$50百佳券 =="
之後佢同佢媽講我地起百佳都買唔夠$50咁點用依張券
點知佢媽冇理
咁我地冇辦法就走左
而ceci既細佬又見佢fd於是都走埋啦
then ceci好叻走去問人換張$50卷
結果都成功左
之後就以好快既速度咁買野
去到我home都4點幾啦
---------------------------------------------------
一入home就見到我妹個fd
個樣唔係幾靚
不過都冇咩點理過佢我
只顧整我地個cake
-----------------------------------------------------
整個cake出動左我地全家人除左我婆婆
整到亂78糟
不過結果都唔錯
下次等我又整黎食下先
----------------------------------------------------
整到7點幾(原本可以一早整完,但因cake點焗都未得,so整左咁耐)
then送ceci去答車借故見希望(希望佢地一家人去佢姑媽home)
但希望唔行路去呢
so見唔到佢lu
----------------------------------------------------
去答車之前惠康去左7仔換$$$
之後先知d bear其實唔係幾得意&7仔多左整野食個d野
下次可以去7仔食野啦 ya~
------------------------------------------------------------
p.s. sd卡壞左,d整cake相冇晒,等ceci比我
|