今日係媽媽生日
但我就冇買野送比佢
因為我冇$$$ lu
so只有晚上煮番餐比佢食
不過其實我只係煮好少野.....
只係煮芝士腸 =="
而其他就啊媽買左即食既
好似有冷盤....sushi同cake
成餐都好好味
只係唔似係啊媽生日姐
因為差唔多咩都佢做晒=="
唉~~~真係好sor~佢
希望我下年搞得好d
令媽媽開心同唔洗佢咁辛苦唔似佢生日啦
--------------------------------------------------
p.s對於琴日的事仲緊緊於懷...希望快d打比我啦
--------------------------------------------------
|