琴晚又發燒啦
成晚都唔係好zzz得著
因為又冷又熱
之後我起張床到"錄下錄"咁
then點知突然我地房個window比風吹開左
吹到直一直
之後嵐嵐同婆婆去關
但關唔到
之後嵐嵐起到cry
而我就即刻去幫手因怕吹爆玻璃
then我從window後面怕番個window
之後我妹起前拉到個window到啦
then佢拉埋個window啦
但佢唔記得我隻手仲起出面
於是夾住左我隻手啦
個時真係痛死我
我係咁叫佢唔好再拉比我隻手出左黎先
最後我隻手出番黎啦
而個window都關左啦
但我痛到坐左起到cry
cry左好短time就開門等間房冇咁焗
點知一打開門就見到有個人企左起到
佢d頭髮好長
但因為太黑so睇唔到個樣
then我驚到跌左落地
之後再睇下先知原來係my mum
個時我又cry啦
不過今次係驚到cry
--------------------------------------------------------
媽媽去過WC個時我就去左廳到坐
then媽媽出左黎之後我就同左媽媽講左頭先既事
仲同佢講我一直zzz唔住好辛苦
之後我又cry
但我今次就唔知為咩cry啦
就係知我好想cry
...
then我媽媽就同我講冇事架啦
之後佢起廳到開左冷氣叫我地間房唔好關門咁就會舒服d
仲有佢又叫我食藥同幫我搽藥膏
個時真覺得媽媽好好呢
-------------------------------------------------
我食完藥就坐起廳到涼左陣冷氣同睇tv就去zzz啦
不過上到床都唔係好zzz都著
又係"錄下錄下"咁
"錄"左好耐先終於zzz到啦
----------------------------------------------------
到我醒左原來到左要返教會既time
不過媽媽都叫我唔好返啦
起home到休息下
then我起home到睇下tv zzz下同玩下comp
就係咁過啦
--------------------------------------------------------
|