今日又好累啦
又係因為表弟=="
------------------------------------
一醒左我又同我表弟玩啦
玩到12點幾我妹就返左黎
仲同埋佢個同學
..
嚇死人啦
我頭又未梳
3又未換
唉~~~比人睇到我樣衰既一面啦
------------------------------------------
之後我去左梳洗
then出黎又同我表弟玩..
玩下玩下我好累就zzz左
---------------------------------------------
醒左之後我妹個同學就走左啦
而我就夠鐘要去考會考啦
不過起出門口個時就真係十萬個唔願意既
因為我真係我唔想考
但係我媽就話如果我唔去考就唔buy整頭髮個d野比我
之後我就話好啦咁我去呢
另外由於我妹同我表弟都係咁叫我去
so我叫佢地幫我打機打30min
哈~~
-----------------------------------------------
答車個時就先知jason打過黎搵我
之後我打返比佢
then佢話叫我加油
而且仲同我講ceci係我考個間school到做緊問卷調查呢
then我打比ceci問佢點去個間school
之後佢地同我講叫我起球場落車
但我同司機講我要落車時佢就冇比我落到
都唔知佢係咪聾左既
-------------------------------------------------
我落車之後我就係咁跑
因為差唔多夠time啦
我一路跑一路聽屈情點教我行
最後終到左啦
---------------------------------------------------
入到試場我就見到杏兒
真估唔到又一齊啦我地
不過可惜係又係我考先
我no.我係1啊>.<
---------------------------------------------------
入到預備室時我一直都諗應該唔難既
點知一打開黎睇
唉~~講光污染啊
仲要個題目唔係好知講咩tim
之後我使但寫d野落去希望岩答
不過點知我去到考試時就先知我係寫錯野架
仲要我near個3個係好勁
我又時3唔知佢地講咩tim
結果我只講得1-2句
唉~~失敗
之後到左個人短講個到
我又死左啦
其實佢問既野係好easy
但我好驚啊
驚到諗唔到
最後又死左啦
唉~~~~琴日仲同new new講好easy
但到左今日我自己就...
-----------------------------------------------
出左考場個d同我考試既人就同我講做咩唔講野啊
之後我只好直接同佢講我唔識=="
到左出左門口之後我就見到ceci佢地
then我等佢地
等左一陣
杏兒都考完啦
佢都話好難啊
唉~~~不過佢好我好多
佢都講左好幾句
=="
好down
----------------------------------------
等左ceci佢地1hr到就1齊去葵芳
去到之後fat boy就走啦
而我地就睇3
睇到一間就唔錯d 3
個男sale都好nice
仲叫我地試下tim
之後屈情同啊妹就試左
而我就冇簡過
一直等佢地
直到佢地試完啦
個boy sale就叫我都試下啦
唔like冇所謂放低就得
之後我就試左件
但其實我又唔係好like
我穿左之後個女老板就過左黎幫我度身
then我換番出黎之後個老板就叫我買
但我唔想買
我話冇$$$
仲有我係想聽日先買
之後個老板就罵我
佢話聽日先買就聽日先試啊瑪
做生意好難架
試左咁耐都唔要
then我就同ceci講話我岩岩先試咋wo
個時咁岩唔妹有事走開左
而屈情又講緊tel
得我好ceci係到真正聽佢講野
我地好無奈
ceci想罵佢又怕連累個sale
so冇罵佢就走左啦
唉~~今日都唔知咩日子又考得唔好又比人罵y.y
-----------------------------------------------
我地起葵芳再行多耐就各有各返home啦
------------------------------------------------
返到home我最happy啦
因為我媽買左野比我
我妹同我表弟都幫我打機^^
都係佢地最錫我
-----------------------------------------------
|