3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> _______ _,, 一個表情〞﹏一個小動作┌,,] 一個短訊××勝過千言萬語=] Qooza Member Forum Login

暱稱: ~◎緣份※
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

18/6

2009 年 6 月 18 日  星期四

今日都好早起身~~

因為要返公司上堂

不過好采冇之前咁眼zzz啦

---------------------------------

我十點就出左門口啦

因為今日講師係心理學家

個果人唔like人地遲到架

---------------------------------

我一出門口架buy就走左啦

之後我等左3-4個字先有車

不過點知我百達通又未入$$$

身上就得5.5

但答車就要6個幾

結果我冇得上車

跑左去入百達通

------------------------------

入完已經差唔多10點半啦

個時超驚遲到

之後就走左去答mtr

希望返到去冇遲到

------------------------------

去到長沙灣到仲有2個字

之後就係咁跑去公司

最終差2分鐘就遲到

好好采  ^^

-----------------------------------

上個果心理堂都有少少悶

不過都學左d野既

----------------------------------

上到點幾終完左啦

之後就諗住走啦

點知jason話我之後要做問卷調查

...

then我想去搵希望多過做問卷調查

於是就同佢地講我唔得閒就走左啦

------------------------------------

我答mtr去上水

去到都2點幾啦

之後等希望接我

因為我到依家都係成日都唔記得邊到落車=="

-----------------------------------

去到佢home都差唔多3點啦

之後我地一齊玩

玩下玩下我就好累

之後我zzz左

而佢就打機(其實佢答應過佢d  fd3點同佢地一齊玩...不過因為我黎左....結果佢失左約啦..真好對唔住啊)

---------------------------------------

佢媽媽張床真係好鬼舒服

我zzz到好"淋"

不過zzz到7點幾就要醒啦

因為好夜lu

我返到home都差唔多9點啦

不過個時諗過如果我可以起到住就好啦

咁又可以繼續zzz

仲可以多d對住希望同同佢一齊玩  哈 ^ ^

----------------------------------------

起車到我又zzz左啦

zzz到好似死左咁

不過就根采都識落車

---------------------------------------------

返到home就真係差唔多9點啦

之後食個飯就又zzz左啦

-----------------------------------------------

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 134 | »