星期日,去咗我教會個組長個屋企。 去到超遠,超長路程嘅地方。 去到嗰到,坐咗起到一陣,就開始睇佢嗰D BB相, 好CUTE 呀~ 睇到忘哂型,先記得食野。 我哋食嗰D pizza 同sushi 勁好味,超好味~ 之後就同人玩"大D"。 不斷贏人,超爽~ 玩咗快一粒鐘,先停手。 又睇戲,又玩野,又....... 玩咗好耐先肯走。 如果可以,我會再去佢屋企倒亂!