|
今日我同呀希改左啦啦隊個D口號xD
呢個係超級豪華團-----李瑞豐版,,
1…打打打爆佢! 2.運動場上,,
COME COME COME死佢! 瑞豐飄揚,,,
打爆佢, COME死佢,,, 恐怖驚慄,,,
COME死COME爆佢!!! 嚇死全場!!!
3…今日瑞豐超爆黑,,,, 4. 瑞豐仆低嚇死人,,,
仆底撞D真係渣,,, 成日仆低好易DIE!!!
豐記陸運冇有怕,,
要做奶奶大贏家!!!
5…WHY WHY 6. 跳得低,,跑得慢,,,
TELL ME WHY 瑞豐嚇死全世界!!!
點解瑞豐係X街,,
對唔住,,冇得解,,
因為瑞豐係X街!!!
7…由頭仆到落尾聲,, 8. 瑞豐大’’’等’’’’’
咪話瑞豐盡左力,, 無人能及!!!
冠亞季軍冇得拎,,,
真係影衰哂我地!!!
9…跳高跳遠瑞豐最屎,,, 10. 瑞豐弱中之弱,,
長跑短跑佢都唔掂,, 你地唔好見怪,,
瑞豐毓珺齊來減肥,, 瑞豐乘勝碌低,,
皇室纖體,,唔啱佢地!!! 實行超級變態!!
11…齊漏油,,,齊打佢,,,
瑞豐今次又碌低!!!
仲有今曰音樂堂miss叫我出黎吹笛,,
昕話同我一齊吹喎,,
點知Miss又叫豐哥出扮黎d鼓聲*
攪到我日昕狂笑,,
NG左成十次,,xD
|