今日首先一朝早就番左學校,,@^@
準備中1收生,,絕大部份都係馮晴,,
方 左咀囉,,,=口=
跟住唸住去糖伯府食野架//.. ^~^
點知原來未開...之後就番歸啦...T^T
之後就同倚霞行左陣街,,^,^
買左44碼既線冷衫..好開心心^^''
最大呢個碼架啦...再大都冇..T^T
跟住同倚霞d細佬妹玩得好開心心^^'
笑左好多次^^''嘻嘻...
跟住比左件3王韻///事關幫佢買~"~
我唸住一係跳爵士一係就愉加...
不過要3個月後先可以T^T..
---------------------------------
我估唔到你會主動add我^^''
你個時應該唔會悶到爆...
嘻嘻,,sor呀...咁遲應你...
我好想問你d問題架,,,
but要出門口問唔到T^T...
我估你應該唔會再主動add我架啦...
不過1次都好開心心,,,
事關你開始真係當我係既fd啦**
希望你會知道我同你講緊啦**
我覺得你應該唔會咁冇聊睇我日記架啦//
如果睇左就留番個cm*
留cm個名打個瑩字就得,,^^''
------------------------------------
|