| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
|
遲到,, 
|
今日一番到去就遲到..
屌..點解之前果d又5記~我又記嫁~"
屌佢老味-.-
第一堂就係中文堂喇..
我頂..個薛錦濠好似同佢前世有仇咁
琴日就係度扑我..今日就篤穿我上堂先做書
痴撚膠花嫁咩,,正西窿!!*
之後奕奕同紫紫都說話考試左喇..
奕奕就21分..
紫紫-.-5記得左..
之後英文堂啦,,又默書..
音樂堂呢..唱歌..
同埋聽人考唱歌=v+"
好彩今堂未到驟雨中的陽光姐..XD
好開心=v+"
王梓興平時唱歌俾我聽嫁嘛..
點知佢掛住搞笑..
變左5好聽喇!!*係咪衰呢..
本身睇好你嫁嘛..
奕奕唱得幾好@v@
不過有少少5岩音..
跟住紫紫呢..
我諗佢5係太記得d歌詞喇!!*
5係太順..
王卓燊我好想聽佢唱..
佢就唱到鬼死咁細聲喎= =
之後..陳日科..我覺得佢好扮野~"
對佢有d反感!!*
迪迪甘..幾好..咬字5太清楚~
葉葉好慘..勁低分-.-
我見到既就係=.=高sir係度播歌囉..
謝湛賢原來比我想像中好..
仲有邊個呢=='""好似冇喇下嘛..
本身一開始就要唱校歌..
5記得晒喇-.-唱唱下..
之後就係中史..悶到嘔=0="
數學本身都幾好笑既..
之後就5係咁好笑喇!!*
跟住就級測啦..
真係仆街=/\=咁難既..
之後就上左圖書館借書!!*
就番左屋企lu=v+"
金句::如果哩次級測5及格既話..真係跳樓都5掂,,
完!!*
|
|
刊登時間︰2005-11-29 07:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | ... | 191 | »
|