| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
|
喊x2 
|
第一堂係英文啦..
要默書喎=0=""之後我以為我我拎到本默書簿啦..
就飛左落去拎喇= ="點知真係瘀死我..
原來我有帶..夾左係本書度5知..
行死我咩=0="'5樓..
之後miss歐陽見到晒=0="
就話我哩d人咪就係大"蒙"囉..
嘰嘰=v+"
跟住講講下..課書呢~"
就講左咩設計珠寶喎..
咁我咪話咩..哈哈-v-"係咪穿珠仔,,
d人係度笑..
跟住數學堂啦..
阮sir又冇啦啦問我有冇跟得上-.-
之後又話我廢時忽略我喎=0="
咦-.-又講..
之後ms wo呢..入左黎話阮sir條咪好嘈-.-
跟住勁好笑呀..佢蚊左支咪佢..
咁姐係冇插住啦..
係度拎住條咪同個尾係度講書喎..
笑死我喇-v-"
之後中文堂啦..
好緊張呀>/\<'"'到我說話考試..
最後我都有20分@v@
西5西利先@v@"
嘰嘰=v+"
之後就係ART堂啦..
王兄又冇啦啦講番星期六果時見到我..
又話我好似5開心..
咁我就話-v-"緊係啦..見到你丫嘛,,XD
跟住係lunch果時..
薛錦濠條仆街仔..
係度玩野呀..
拎個水樽打中左我3次..
次次都好痛嫁..死仆街仔!!*
之後痛到喊左出黎-.-
流左兩行就冇流..
因為痛到喊姐-.-
之後..去左禮堂啦..
發埋d up風..之後聶志華同一個中三既人..
勁夠僵..聶志華話咩::咁d外評人員會5會跟埋你去廁所~"
好問題@b@ XD
連黃sir都笑左出黎-v-"XD
之後上番IS堂啦..
太好了..抽我5中@v@"
哈哈哈哈-v-"
跟住放學啦..俾梁sir鬧到我真係喊..
5知係咪太耐冇喊定係..
我一係笑就係咁笑..
一喊就係咁喊..
喊到收5到聲..
佢仲話話左我幾句就喊喎=0="
嘩..佢宜家擺明針對我喎~"
之後我睇佢地打..
妹妹咪又係行左四步..
又5見佢鬧得佢咁西利~"?
佢係針對我既話..我5打又有咩所謂姐~"
咁咪算囉..咁5鋸我..
之後個個都好關心我呀-v-"
好感動..
金句::驚到我個心dmdm聲咁跳呀..XD
完!!*
|
|
刊登時間︰2005-11-28 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | ... | 191 | »
|