真的想不到,女藝人不雅照之一人-啊嬌,竟站出來說那件事.不過佢永遠也唔可以走反純情路線+la!唔知佢會唔會拍3級野呢!?但係佢沒身材個樣又唔令,一定唔會有好多人睇!!何凡凡係女仔,我唔會睇呢d野+!說到這兒佢比大家既睇法又點呢!?說給我知好嗎!?
好慘的是,小妹又要考試,死期又到!但係算la,一定要既野,大叫又有何用呢!!!但係到現在先知道,我係越來越真殷x迪,恨不得打他一身!!