雖然本人好唔鍾意放假,不過明天既假期實在放得好好^^因為如果個日唔放假既話,星期一就B隊當值 lu!幸好個日放假,咁星期2佢地當左,咁..星期3就係迪迪當值!呢日既假期,係咪help我想出來的!?但係我就小左一天來讀書,可惜可惜....