好奈沒上來了!!今日打既文,其實沒想過點打.但見到穎(17)跟何(14)一起,實實在在令我..不知所措.但係(14)也唔係真正愛(17),
但真正去愛(17)既,係李(22).真係想不到,但天意就是這樣的.你愛的總是不愛你,愛你的你就總是不愛.和我的直覺,(14)係鍾意第二個.
(17)你為什麼要傷害你本人呢,點解要鍾意(14),何必呢!?
時間倒數.....
還不到4個月,迪就會離我而去,我不捨得你呀.但我知我樣貌不美,對著你,我的臉總是紅紅的,但一開口跟你說,我的下場會怎樣,會否朋友也不能做,請你答我,就算是就畢業的你....